Моніторингові дослідження


Моніторингові дослідження

      РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГОВОГО ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ЗНАНЬ ДІТЕЙ  СТАРШОЇ  РІЗНОВІКОВОЇ  ГРУПИ ЗА  2020/2021.н. р.

                                                                                                                   Таврійський ясла-садок

Період моніторингового вивчення

Всього дітей у групі

                      Якісні результати моніторингового вивчення

% високого та достатнього рівнів

Обстежено

Високий рівень

    Достатній

       рівень

   Середній

      рівень

  Низький  рівень

кількість

дітей

 %

кількість

дітей

%

кількість

дітей

%

кількість

дітей

  %

I квартал

     19

  19

    13

68,4

  5

26,3

1

5,2

  0

0

  94,7

II квартал

   

 

   

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За рік

   

 

  

  

 

 

 

 

 

  

 

 

                                   

                                            РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГОВОГО ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ЗНАНЬ ДІТЕЙ  МОЛОДШОЇ РІЗНОВІКОВОЇ  ГРУПИ ЗА  2020/2021.н. р.

                                                                                                                   Таврійський ясла-садок

Період моніторингового вивчення

Всього дітей у групі

                      Якісні результати моніторингового вивчення

% високого та достатнього рівнів

Обстежено

Високий рівень

    Достатній

       рівень

   Середній

      рівень

  Низький  рівень

кількість

дітей

 %

кількість

дітей

%

кількість

дітей

%

кількість

дітей

  %

I квартал

     20

  20

    1

74

  13

65

4

55

  1

74

  69

II квартал

   

 

   

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За рік

   

 

  

  

 

 

 

 

 

  



 

                                   Комунальний заклад

                                 Таврійський  ясла-садок

                                Таврійської сільської ради

                                             НАКАЗ                                     № 152

Від 15.10.2020 року

 

Про організацію та проведення
моніторингу рівня розвиненості та вихованості дітей
в комунальному заклад
і Таврійському ясла-садку за I семестр

Таврійської сільської ради в 2020-2021 н.р.

На виконання листа МОН України «Щодо визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі» від 06.11.2015р. за № 1/9 – 535, відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження Порядку проведення моніторингу якості освіти» від 14.12.2011 року № 1283 та плану роботи  комунального закладу Таврійського ясла-садка Таврійської сільської ради  на 2020-2021 н.р., з метою вивчення стану реалізації змісту освітніх ліній БКДО визначення компетенцій дітей дошкільного віку

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити план проведення моніторингу  у 2020-2021 н.р.

2. Директора(завідувача) Дацюк Т.І.. призначити  відповідальною  за виконання  плану проведення  моніторингу.

1) Забезпечити організацію, контроль та узагальнення  результатів моніторингового  дослідження  у дошкільному закладі до 20.10.2020р. та до 21.05.2021р.

3.Вихователям  групи  старшого дошкільного віку провести моніторинг рівня сформованості знань дітей старшого дошкільного віку за кваліметричною моделлю.

4. Вихователям груп дітей молодшої різновікової групи  провести оцінювання  рівня  розвиненості  та вихованості  дітей використовуючи матеріали методичного посібника «Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти»

5.Вихователям групи раннього віку вести карти  нервово-психічного розвитку дітей раннього віку

4.Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

 

Директор(завідувач)                                           Т.І.Дацюк

З наказом ознайомлені:

Маслиган М.М.

Афанасієвська І.В.

Коваленко О.А.


ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ по ЗДО  №  152  від 15.10.2020

директор КЗ Таврійського ясла-садка

______________ Т.І.Дацюк

ПЛАН

проведення  моніторингового  дослідження  рівня розвиненості та вихованості дітей  комунального закладу Таврійського ясла-садка Таврійської сільської ради  в 2020-2021 н.р.

№ з/п

Назва заходу

Терміни виконання заходу

Особи, відповідальні за проведення заходу

1.

Вивчення фахової літератури,опрацювання статей періодичних видань з проблеми моніторингових досліджень рівня розвиненості та вихованості дітей дошкільного віку

До 19.10.2020

Директор,  вихователі

2.

Обговорення питання оцінювання рівня розвиненості та вихованості дітей перед шкільного віку

23.10.2020 Педрада №3

Директор, вихователі

3.

Підготувати інструментарію для проведення освітнього моніторингу

До 19.10.2020

Вихователі

4.

Роздруковування необхідних матеріалів для проведення оцінювання рівня розвиненості та вихованості дітей перед шкільного віку

До 16.10.2020

Директор

5.

Провести інструктаж щодо проведення оцінювання рівня розвиненості та вихованості дітей перед шкільного віку

16.10.2020

Директор  вихователі

6.

Підготувати протоколи для проведення оцінювання рівня розвиненості та вихованості дітей старшого дошкільного віку за кваліметричною моделлю на кожну дитину

До 16.10.2020

Директор

7.

Проведення оцінювання рівня розвиненості та вихованості дітей старшого дошкільного віку за кваліметричною моделюю І етап

16.10.2020 – 21.10.2020

Директор

вихователі

ІІ етап

17.05.2021 – 21.05.2021

8.

Проведення оцінювання рівня розвиненості та вихованості дітей молодшого  дошкільного віку відповідно до методичного посібника «Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти» І етап

16.10.2020 – 21.10.2020

Маслиган М.М.

Коваленко О.А.

ІІ етап

17.05.2021 – 21.05.2021

9.

Провести обстеження нервово-психічного розвитку дітей раннього віку(картки)

жовтень

Маслиган М.М

Коваленко О.А.

10.

Проведення корекційної роботи за результатами І етапу моніторингу, фіксувати дані в екранах успішності

Жовтень-травень

Вихователі груп дошкільного віку

11.

Проводити постійний аналіз корекційної роботи за результатами моніторингу

Жовтень-травень

Директор

12.

Статистичне опрацювання матеріалів, отриманих після проведення діагностики.

До 30.10.2020р. До 30.05.2021р.

Директор, вихователі

13.

Узагальнення результатів, підготовка висновків та рекомендацій відповідно до цих результатів, складання аналітичного звіту за результатами освітнього моніторингу.

До 06.11.2020р. До 30.05.2021р.

Директор

14.

Підготовка довідки на педагогічну раду, проекту наказу про результати  моніторингу  рівня  розвитку  дошкільників.

Травень 2021р.

Директор

 



Інформація
про проведення моніторингу
рівня  сформованості основних компетенцій
дітей дошкільного віку
Таврійського ясла-садка 2019-2020 н. р.

Протягом  жовтня , 2019  року та  січня ,травня 2020 року, згідно з наказом по ЗДО  та планом роботи ЗДО в дошкільних  групах  проводивс я моніторинг рівня сформованості основних компетенцій дітей дошкільного віку.
Моніторинг проводився вихователями дошкільних груп.
В процесі моніторингу педагоги досліджували рівень розвитку дітей за основними лініями Базового компоненту дошкільної освіти: « Фізичний розвиток», «Дитина в соціумі», «Дитина у природному довкіллі», «Дитина у світі культури», «Гра дитини», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Мовлення  дитини».
Вивчення проводилось шляхом спостережень за дітьми під час занять та в повсякденній діяльності; індивідуальних, групових та підгрупових бесід з дітьми за допомогою  проведення  дидактичних  ігор.
Всі результати педагоги фіксували у відповідно розроблених картках на кожну вікову групу за основними критеріями визначення рівня розвитку дітей. Рівні розвитку визначались за 4-бальною шкалою: високий рівень — дитина самостійно справляється із завданням, знання і навички сформовані; достатній  рівень – дитина самостійно справляється із завданням, іноді припускається незначних помилок, знання і навички сформовані; середній рівень — дитина справляється із завданням за допомогою дорослого, знання і навички сформовані; низький рівень  — дитина не може виконати завдання навіть після додаткових пояснень дорослого,  знання і навички в процесі формування.
В кінці вивчення педагоги разом з директором(завідувачем)  зробили висновки і провели аналіз рівня засвоєння  програми, де визначили напрямки, за якими з дітьми необхідно посилити роботу.

Аналіз моніторингового дослідження мовленнєвого розвитку дітей у дошкільному закладі становить :


                                                 РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГОВОГО ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ЗНАНЬ ДІТЕЙ СТАРШОЇ  РІЗНОВІКОВОЇ  ГРУПИ ЗА 2019/2020.н. р.
                                                                                                                    Таврійський ясла-садок
Період моніторингового вивчення
Всього дітей у групі
                      Якісні результати моніторингового вивчення
% високого та достатнього рівнів
Обстежено
Високий рівень
    Достатній
       рівень
   Середній
      рівень
  Низький  рівень



кількість
дітей
 %
кількість
дітей
%
кількість
дітей
%
кількість
дітей
  %

I квартал
     23
  23
    1
4,3
    8
34,8
 13
56,6
  1
4,3
  39,1
II квартал
    25
  25
    2
8
  11
44
  12
 48
  0
 0
   54
III квартал
    24
  24
    2
 8,3
   13
 54,2
  9
 37,5
  0
 0
  62,5
За рік
    24
  24
   2
8
   12
  53
  11
 50
  0
 0
   61


                          Моніторинг визначення рівня знань старшої різновікової групи "Бджілки"
                                                                        2019-2020н.р. за розділами Освітньої  програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина»
Кількість дітей у групі
Виконували